Skrinka z plechu na zakazku

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Srpen 27 12:28:44 CEST 2009

Puvodni zprava ze dne 27.8.2009 od Ondřej Kozumplík:

> ja mam vyborne zkusenosti s firmou revatech ( http://www.revatech.cz
> ). nechal jsem si u nich delat modifikovane panely do 19'' racku a
> pefektni domluva, jednoduchy vykres mailem, v cem nemeli jasno nebo
> byla z me strany vymyslena ci nakreslena ptakovina, tak hned volali
> a vyresilo se to po telefonu. Byl jsem z toho vylozene nadseny,
> protoze zakazka odemne jim moc nevydelala. perfektni vstricni lidi.
> muzu doporucit.

Ja je take muzu doporucit, bral jsem od nich hotove krabicky i
atypickou krabici vyrobenou pro me. Ale v cervnu mi napsali:

Vážený pane, velice se omlouvám, ale v současné době jsme vytíženi
více než na 100% t.j. kapacita naplněna do 10/2009. Momentálně
prodáváme pouze skladové výrobky. Zkusta zda by vám nějaký typový
výrobek nevyhovoval-pokuď bude skladem.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem