Re: Program komunikuje pres COM port

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Čtvrtek Srpen 27 09:38:16 CEST 2009

Asi se s tim programem budu muset rozloucit. Tak se chci zeptat, jak jednoduse
psat takove programky pod woknama. Nejlepe ve VBA, jde mi jen o to neco zkusit
a predvest managerstvu s tim ze pokud se placnou pres kapsu a koupi neco
profesionalniho, budeme to moci delat lepe a radostneji (a nerad bych kvuli tomu
na firemni pocitac instaloval neco nelegalniho). Mam knizku Burkharda Kainky i s CD
(akorat kdybych vedel kam jsem ji zabordelil pri poslednim uklizeni) ale prece jen
 je nejaky ten patek od doby co byla napsana a od te doby par woken preslo.