Mikrovlna cidla k EZS, interference

k.novo k.novo@seznam.cz
Úterý Srpen 25 20:17:24 CEST 2009

Jak rikam muzu mluvit jen za cidla, ktera jsem mel v ruce, u nekterych se dokonce uvadi, ze vyhodnocuji doppleruv posun, ale do znacne miry jde i u takto oznacenych cidel spise o markeing, Prikladem budiz http://www.dsc.com/index.php?n=Products&o=view&id=1346
mam je cca 7 metru od sebe a neni problem, teda je problem s kockama, ale  vzajeme se nerusi, stejne tak cidlo nevyvedlo z funkce namireni 80cm paraboly s mikrovlnym spojem 10GHz. Na druhou stranu vim minimalne o jednom miste, kde se tato cidla pouzit nedala, ale tam je takovy radiovy bordel, ze nefunguje kde co , dalkacem od auta pocinaje a temito cidli konce (Na sousednim baraku je neskutecny les anten prave pro pasma 1-40GHz)
KN

>To je dobrá informace,
já se bál že to vyhodnocuje doplerovský posun při pohybu překážky, a ten
by asi interference nosných přebyla.
Lubor