Re: Nabíječka baterií AFEN 10 Einhell 10A - vnitrnosti - foto - neco je rozbite

APA navrhpcb@gmail.com
Pondělí Srpen 24 14:46:02 CEST 2009

1) svuj nazor jsem napsal do teto diskuse
http://www.upramene.cz/forum/viewtopic.php?p=47496#47496 tak se klidne
pridejte... Me to prijde divne, ze vse je uz 20 let stare, a kde nic tu
nic...

Clovek se stale uci a jen hlupak uz vi vsechno.

2) ano, trafo a usmernovac zda se slape dobre, uz alespon vim ze je vystup
trafa >10A a vystupu z usmernovace 9, 8, 7 A (po zahrati rychle klesa!) a
proc to tak topi - to budou asi ty 3A - mozna se ale pletu?

Vyrobce udava nabíjecí proud: 7,1 A arith. / 10 A eff, priznam se, ze jsem
nevedel, ze arith. je vystupni proud. Ale klestovkou jsem zmeril ty drive
uvedene hodnoty. Prekvapilo me jen, ze musim merit AC na vystupu DC, jinak
to ukazuje nesmysly, a ze vetsi proud tece zapornym polem... nevim ale, zda
to neni chyba mereni klestovym multakem?

Dale se take hodne zahriva tyristro, zkusim ho proste obejit...

Vadna je ta elektronika evidentne... myslel jsem - s cim zacit na te
desticce, jiste budou mene ci vice kritictejsi soucastky...

ps: nejsem elektrikar, tak se hned ostatni nepo...te a ostatni diky za
radu... ucim se