Re: Nabíječka baterií AFEN 10 Einhell 10A - vnitrnosti - foto - neco je rozbite

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Neděle Srpen 23 19:48:48 CEST 2009

Si delate srandu? Pokud ne, tak prominte, nedalo mi to :o)
Vladimir

Nabíječka baterií AFEN 10 Einhell 10A - vnitrnosti - foto - neco je rozbite
http://www.eva.cz/s.php?i=34823 (dobra cena ja platil 1500,-)
http://www.unicore.cz/www/navody/1050850.pdf

Zrejme jsem tuto "kvalitni" nabijecku nejak odpalil kratkym zkratem
(obe pojistky jsou bez zavad), nyni se zda, ze po nabehu dava 12V a
hned to stahne asi tou regulaci na nulu V.

Co je to za soucastku c.1 (zrejme regulator proudu rizeny tou
destickou vlevo dole) a co je to za soucastku c.2?
viz foto 5Mpx
http://img19.imageshack.us/img19/5828/dsc0113kopie.jpg

Kdybych odpojil tu regulaci a pripojil to primo na civku, melo by to
slapat? Nebo se to vyplati shanet ty soucastky (a jak zjistim, ktera
soucastka je vadna)?

Auto olovenemu ACU asi nehrozi nejake prebiti, nebo ano?