Problem s dobijenim Acer TravelMate 2355

Prichy prichy@volny.cz
Neděle Srpen 23 19:12:08 CEST 2009

Zdravim ucastniky konference.

Vznik mi nasledujici problem a zatim nevim, kudy povede cesticka.....

Notebook uz je samozrejme nejakou dobu pouzivan, mam nainstalovany
ePowerManagement,
posledni dobou se stavalo ze i pri pripojenem sitovem kabelu (nabijecce)
jsem musel pohnout ci
dorazit konektor do pocitace, protoze uvedeny program signalizoval
prechod do modu napajeni
baterie....rikal jsem si, ze asi kabel ci konektor v notebooku.

Dnes se stalo to, ze uz nic nepomaha a program hlasi ze je napajen z
baterie at delam co delam...

Cili pokud mam pocitac zapnuty (bezi windows) tak jedu z baterky...ovsem
pokud vypnu rozblika se
ledka dobijeni a baterii evidentne dobijim....

Konektor a zdirka se mi nezda uplne ok, ale nerad bych to otviral uplne
zbytecne

Otazka zni jak windows (ci notebook) zjisti nepritomnost napajeni ze site?

Aby nakonec neslo jen o to, ze kontakty jsou zoxidovane a je zbytecne
nekuchal notase.

Uz se nekdo s takovym problemem setkal?

Diky za jakoukoli radu prichy