Mereni vykonu DC - 100 kHz

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Neděle Srpen 23 17:33:06 CEST 2009

To je hodně dobrá poznámka - tak nějak jsem považoval, že 100 kHz je v
podstatě stejnosměrno, ale ono není. Jinak přesnost se očekává tak nějak
10% - víc asi za rozumných podmínek dosáhnout nelze.

Jinak k té násobičce AD835: Tam by mohl být problém s dynamickým
rozsahem a navíc by se to muselo bastlit, což není žádoucí. Škoda že k
tomu nemají nějaký vhodný demo borad :-(

Děkuji i ostatním za odpovědi, ale jsem trochu zklamán, že na trhu
měřicí techniky je taková to mezera z hlediska měření výkonu. Člověk by
řekl, že dneska se už vyrábí všechno.

OH

--
Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |