Total OT: brouk

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Neděle Srpen 23 12:38:31 CEST 2009

Zdravím,
  nu chaloupku bramborovou nemáme, nechápu, proč nám sem pořád lezou (nebo se
tu dokonce líhnou). Ale není to tenhle zlatolesklý, bude to asi skutečně ten
kožovitý. Jeho tělo by se dalo v nouzi použít jako aproximace absolutně
černého tělesa :-), není na něm jediný světlejší kousek.
  Už i mé děti dostaly instrukce, že tito brouci jsou tabu a že je mají
uctívat a klanět se jim :-).
  S pozdravem Pavel Troller