Total OT: brouk

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Neděle Srpen 23 11:23:50 CEST 2009

Je to střevlík - užitečné domácí zvířátko. Dokonce mám pocit, že jse o
střevlíka kožovitého, našeho největšího střevlíka (dorůstá cca 4cm)
který je vzácný a chráněný. Ale mé znalosti z této oblasti jsou už
hooooodně zaprášené takže se mohu mýlit. Jen si dejte pozor jak ho
berete do ruky. Jeho kousnutí je docela bolestivé a špatně se hojí.
Bezpečně se dá vzít ze shora  za krovky. Je to bezpečné pro něj i pro
Vás :-).

    Martin.