Benzinovy motor

Ivan Kiss Ivan.Kiss@novohrad.sk
Neděle Srpen 23 07:43:53 CEST 2009

Trabant bol pouzivany v nasich koncinach v minulosti. Dnes uz nie je
ani nahodou lahky ani velmi spolahlivy. Pouzivaju ho uz len vynimocne
jedinci s velkou tuzbou lietat a s mensim cislom na bankovom ucte. :-)
Viac sa vsak trapia, ako lietaju.

Tu si pre zaujimavost mozete pozriet sucasne vyrobky mojich priatelov:
http://www.nimbus-paramotors.com/

Ak mate zaujem, tak by som vam doporucil bezmotorove padakove klzaky.
Je to uzasna forma lietania. S motorom lietam len obcas, povazujem to
za dost nezazivne, az nudne litanie.

IK

Zdalo sa mi, ze APA, pisal: