Zdroj 12V/3A z autobaterie

APA navrhpcb@gmail.com
Neděle Srpen 23 00:49:05 CEST 2009

Panove,

1) co udela Asus EEE resp. tyhle netbooky, kdyz to pripojim primo do
autozapalovace? Prece jen obycejny kablik stoji mene nez tahle sranda
za 500 Kc (10% ceny netbooku :-)

Mate nekdo Netbooka? Hrozi nejake poskozeni pri zvysenem napajeni,
resp. bude to nedobijet, kdyz to klesne na 11V?

2) a ted z druhe strany, co si myslite o techto zdrojich, fakticky
daji trvale 12V/3A a maji nejakou ochranu proti spaleni?

http://www.k24.cz/index.php/product/67695/Notebooky-a-netbooky/Napajeni/Whitenergy_zasilacz_12V_3A_36W_wtyczka_4.8_x_1.7mm_Asus.html
http://www.azobchod.cz/cgi-bin/model.pl?ok=tn&fw=250&kk=zzzzzz&st=cu&km=57073

tim myslim napriklad pouziti na dobiti autobaterie (80Ah bych nabijel
zhruba jeden den)...

zn: Rozbila se mi nabijecka k autu.

Diky za info a nazor.