Citanie o WiFi

APA navrhpcb@gmail.com
Neděle Srpen 23 00:04:38 CEST 2009

http://dsl.wia.cz/dostupnost-adsl-pokryti-dsl-pripojeni-k-internetu
ale to bude starsi mapa, to vlevo od Karlovych Var je Vojensky ujezd
Hradiste a pod KV je to zase vodni nadrz, dalsi jsem nezkoumal...

Existuje v CR databaze obydlenych mist (vice jak 5 baraku), kde nejde
zadna konektivita (satelit nepocitam)? Vzdycky jsem chtel takove misto
videt :-) Datovy klid.

10m. teleskopicky stozar a to by v tom byl cert, abych tam nechytl
neco GPRS / WIFI, pokud tam nebude konektivita ADSL?

Ps: O2 prevedl vetsi ustredny na firmy se sidlem v holandsku, ze by
danove raje? :-) Napadlo me, ze by vykreslenim ustreden do mapy a
vygenerovani KML souboru mohl byt celkem dobry prehled :-) Pokud tedy
nekdo ma reverzni pristup do katastru ke zjisteni kodu objektu/adresy