Citanie o WiFi

APA navrhpcb@gmail.com
Sobota Srpen 22 22:38:00 CEST 2009

Ano, pri zaplneni 20% kabelu jdou papirove parametry o 50% dolu, viz
grafy na feld access.feld.cvut.cz, to je fyzika.

Pokud resetem myslite resync, tak to je otazka par vterin. Pokud se
ale modem kouse, zahodte jej. Zyxel asi neni kdovi jaky zazrak, bez
ohledu na to, ze mi poslali tricko :-)

Problem je, ze O2 ma natvrdo sync a pri zhorseni parametru jste vazne
v riti, jedine natvrdo na dslam parametry snizit... Protoze modem se
pri nastaveni (c) O2 na nizsi sync nespoji :-( Bohuzel to je zjevne
obchodni politika zrejme kvuli konkurenci a predpodavanemu ADSL
(stejne i jako dalsi bojkoty co delaji) :-(

Ale dobre vam tak, ve starem panelaku, ze jste neroztahal UTP a
nezapojil jeden modem, myslim ze by to chodilo daleko lip pro bezne
usery (a stahovacum dat FUP) :-) Ja vim, ze se to nesmi, ale koho to
zajima, jde prece o usporu zdroju ve vsech smerech!!! :-D

Co se tyka negarantovane rychlosti, a vazne lze nabidnout na uzemi CR
garanci 8Mb vsem? Tak predpokladam, ze tady jsou rozumni lide, nebo
ne?