inspirace - mereni tloustky laku

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Sobota Srpen 22 20:33:13 CEST 2009

Nieco take som mal v ruke, ked som z bazaru kupoval auto. Vyrobcu, ani
princip neviem. Malo to 3-miestny 7-segmentovy LCD, rozmery o cosi
vacsie ako mala krabicka od zapaliek. Na spodnej strane bola vysuvacia
"sonda" vo forme valceka v rurke - valcek odtlacany pruzinkou
vycnieval z rurky. Prilozilo sa to na plech tak, aby sa valcek
zatlacil do rurky a ukazalo to hrubku laku v mikrometroch. Originalny
lak mal tak 100 - 160um, opravovany nad 200, miestami 400. Aka bola
presnost netusim, ale na najdenie opravovanych miest to plne
vyhovovalo.

miro