[OT] Jak nahrat dvojhlas

Serych Jakub Serych@panska.cz
Sobota Srpen 22 18:04:43 CEST 2009

Aha omlouvam se, prehledl jsem v puvodnim mailu "SW".

Tak to je asi horsi, protoze vetsina SW, a to i profi, ma problemy s presnou synchronizaci vystupu a vstupu a pokud k tomu ma bezet synchronni obraz (napr pro dabing), tak je to jeste horsi situace. Nejlepsi co u nas na skole zname je Vegas Pro 9
http://www.sonycreativesoftware.com/vegaspro/audioproduction

Kazdopadne hledejte klicova slova on the fly recording nebo punch on the fly.

Jakub Serych