Re: Re: OT: AGP kompatibilita

Aleš Chlubný Ales.Chlubny@seznam.cz
Sobota Srpen 22 16:29:21 CEST 2009

Je to DVI konektor, existuji 3 varianty DVI-D, -I a -A. Acko je ciste analogove (mensi ctvercova sekce konektoru), Dcko ciste digitalni (obdelnikova sekce s 3 radami kontaktu) a I je kombinovane (dnes prakticky vsechny levne graficke karty, ty drazsi uz muzou mit jen digitalni vystupy a pod.), jsou tam jak digi tak analog signaly, takze pripojite moderni LCD s digi vstupem i stare CRT monitory pres jednoduchou redukci za par kacek.

Ales Chlubny