OT: AGP kompatibilita

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Sobota Srpen 22 08:04:13 CEST 2009

Nebojte, pokud kompatibilni nebude, tak ji tam vubec nenacpete. Slot ma key,
ktery urcuje, jaka karta tam patri. Takze si nejdriv prohlednete zakl.
desku, kterou verzi mate.
Vladimir
*****************************
Puvodni   zprava   "Re:   OT:  AGP  kompatibilita"  od  "Aleš  Chlubný
(hw-list@list.hw.cz)" z 21. srpna 2009, 23:59:54,
msgid:4A8F18DA.4060809@seznam.cz (1399 bajtu):

AC> Karty 8x jsou zpetne kompatibilni se slotem 4x.

AC> Ales Chlubny

A  jste si tim 100% jisty? Protoze jestli si koupim drazsi kartu s AGP
8x,  vrazim  ji  do  pocitace,  zapnu,  AGP radic polechta kartu 1.5 V
(misto 0.8 V) a z karty se zakouri, tak by me to mrzelo :)

Proc  se  tedy u nekterych karet uvadi, ze je kompatibilni s AGP 4x/8x
(takovou jsem nasel pouze jednu) a u nekterych (vetsiny) je jen 8x?

--
 Dawid Ferenczy
 http://ferenczy.coex.cz