Ccko - volani sdilenych procedu z jineho projektu

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pátek Srpen 21 23:45:15 CEST 2009

Asi bych se nebal umistit nekde strukturu s ukazateli na funkce, pri ladeni
prilinkovat knihovnu navic a strukturu naplnit adresami z ni, a potom ty
ukazatele prepsat na adresy v bootloaderu a knihovnu dat z hlavniho projektu
pryc.
Prekladac Vas pri tom nepohlida, ani Vam nepomuze, ale nezabrani Vam v tom.
Pokud si tu strukturu opisete pri startu programu odnekud z pevne adresy v bl,
asi to bude i celkem bezpecne.
Mozna vlozit do struktury i nejake heslo, aby se to nenacetlo nahodnymi daty
odnekud z @#$%.
Otazka je, co delat kdyz heslo nebude sedet :-)

Jakub Ladman