Program navypocet transformatoru?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Pátek Srpen 21 00:33:58 CEST 2009

O ratani by nebylo, trafo mi leta lezelo pod stolem a ani jsem moc netusl jake ma parametry, na prvni pohled jsem dokonce povazoval vyvody primaru za vyvody sekundaru, na primaru je krome hlavniho napajece 230V jeste nejake dalsi vinuti, odhadem jednotky zavitu, asi nejake mereni nebo tak neco. Protoze jsem vlastne ani nevedel jake napeti je na sekundaru tak jsem se nepokousel pri odmotavani pocitat. (24V je vypocet z informaci, ktere o trafu mam ted). Jasne mohl jsme to cele zapnout  a odmerit. Znate to pozde bycha honit , rucni vypocet, data z programu Vypocet tra.. a cisla ktera zaznela zde se +- shodla, tak jsme nemeril a motal :-)

Vadi mi 297V? Jak jsem uvedl stejne k tomu prijde autoregulacni trafo, tak na jednu stranu nevadi,na druhou si rikam, ze klesne uzitecny regulacni rozsah a stoupne riziko poskozeni pripojeneho zarizni atd. ...
Porad tomu muzu par desitek zavitu odmotat :-)

Tom

>redpokladal som, ze ten 60mm siroky medeny
pasik urceny pre cca 25A bude pre prud menej "odporny" ako ten desatnasobne
mensi, a preto tie pridavky a koniec-koncov, autorovi nevadi ani o 3/4
vacsie napatie :-)

stale povazujem tvoje riesenie za najlepsie, ale komu sa chce v dnesnej dobe
ratat zavity...
ved staci nakrmit hodnotami pc a soft hodi vysledky,