Program navypocet transformatoru?

Robert Baranka baro@atlas.sk
Čtvrtek Srpen 20 22:15:19 CEST 2009

no co uz, ja som pesimista :-) a predpokladal som, ze ten 60mm siroky medeny
pasik urceny pre cca 25A bude pre prud menej "odporny" ako ten desatnasobne
mensi, a preto tie pridavky a koniec-koncov, autorovi nevadi ani o 3/4
vacsie napatie :-)

stale povazujem tvoje riesenie za najlepsie, ale komu sa chce v dnesnej dobe
ratat zavity...
ved staci nakrmit hodnotami pc a soft hodi vysledky, ako napriklad strycko
google:
http://www.google.sk/search?hl=sk&source=hp&q=freeware+program+na+v%C3%BDpo%C4%8Det+transform%C3%A1tora&meta=lr%3Dlang_cs%7Clang_sk

robo

----- Original Message -----
From: "Milan Mlynarčík" <milan.m@centrum.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, August 20, 2009 9:47 PM
Subject: Re: Program navypocet transformatoru?

Nejake % tam uz zapocitali aj pre to original vinutie. Navyse menovite
napatie sekundaru bolo 24V, co je trocha viac nez 1 : 10.
Ale neraz tak dopadne, ak sa clovek snazi robit prilis odborne.
 Predpoklad, ze sa podari vypocitat rovnake zav / Volt ako povodnemu
konstrukterovi je prehnane optimisticky.

                                                Milan  Mlynarčík