pracovni misto elektronik Havirov

Jan Galuszka konference@ei.cz
Čtvrtek Srpen 20 21:13:43 CEST 2009

Nevim co tak pesimisticky nazor.

Znam par lidi z te firmy osobne, znam jejich vyrobky a nemyslim si, ze to je
tak jak popisujete.

Ale mozna nekde davaji nastup 64000 + 46000 na uhrady ... pardon, to je v
Praze v parlamentu

... omlouvam se, nedalo mi to ...

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

-----Původní zpráva-----
Od: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] za
uživatele Karel Minarčík
Odesláno: 20. srpna 2009 21:02
Komu: hw-list@list.hw.cz
Předmět: OT: pracovni misto elektronik Havirov

Zdravim
dovolim si zareagovat: videl jsem Havirov - blizky kraj, tak jsem byl zvedav
co muzou nabidnout.
Mrkl jsem se na justice.cz a vysledek: firma SIS Spektrum je nekolik mega Kc
ve ztrate, prumerny
plat (vsech - zrejme vcetne sefu) je 17 000Kc hrubeho. Takze realny nastupni
plat bude odhadem tak 10kKc hr.
Mozna tim usetrim pripadnym zajemcum par kc za telefon.

mejte se
Karel