Re: Zarovicka a zdroj proudu [OT?]

V P vvitty01@seznam.cz
Čtvrtek Srpen 20 12:51:33 CEST 2009

To ze jsou pred nama i Turci je jednoduche, zatimco tady semafory slouzi uz XX let, tam je teprve zavadeji, a tak rovnou davaji to co je dostupne na trhu :-)
Podobne byla vychodni evropa vyrazne pred zapadem v pripade mobilnich siti...

Podobne veci maji nejen v Turecku, ale mnohde v Asijskych zemich (Cina, Singapur, Indie, ....), a tam kde jsou jeste stare semafory bez odpoctu, tak pred prepnutim na jinou barvu zacne cervena nebo zelena blikat.

Ten LED modul, co zde nekdo uvadel je pekny... a co rozsah teplot, splnuje? minimalne -40 + 85 C, spise +120C ?
Ona je venku docela zima, a nebo zase vedro, a tady bude vadit hlavne to vedro...

V.