OT: trhani vlaken v konfere

Galloth lordgalloth@gmail.com
Středa Srpen 19 14:29:23 CEST 2009

Vyhodou mailing listu je, ze si jich musete posilat kolik chcete na
jednu adresu. Kdyby kazdy list, co jsem jeho clenem mel vlastni forum,
tak bych mosul mit otevreno tolik oken, ze by se v tom ani prase
nevyznalo a tedy bych si je nemohl vsechny cist. Urcite to jde nejak
resit, ale mne royhodne vyhovuji prave mailing listy..

Honza