OT: trhani vlaken v konfere

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Středa Srpen 19 11:27:06 CEST 2009

Priznani je polechcujici okolnost, ale priznava se jen blbec, ostatni se drzi hesla zapirat zapirat a zapirat,
Nemam zapnute dorucovani zprav a konferneci ctu pres webovy archiv, pokud odpovidam tak pres seznam.cz , tak novy mail a zkopiruji do nej to nac odpovidam.

Tak asi tak
Jirka

> Ten bug se jmenuje seznam.cz, řešení jsou dvě: 1) seznam si to opraví,
> aby jejich mejly měly korektní hlavičku nebo 2) účastníci hw-news
> nebudou používat seznam.
>
> P.K.

A vite presne, v cem ten bug spociva?

(Ted jsem si to testoval a seznam u obycejnych odpovedi
posila hlavicku In-Reply-To: korektne...)

Panum j.Krajinka a k.novo: jak odpovidate na maily z konfery?
Pouzivate "odpovedet", nebo "odpovedet vsem"?

P.T.

Jabber: butrus@jabbim.cz
SIP: butrus@ekiga.net