Citanie o WiFi

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pondělí Srpen 17 15:22:07 CEST 2009

Zas tak triviální to není, ve chvíli, kdy je síť skrytá, tak BFU má docela
problém se v XP připojit. Ve Vistách ta síť tuším vidět je jako beze jména a
dá se na ni po zadání patřičných údajů připojit. Bohužel Visty s wifi nemůžu
otestovat, mám tady pouze notebook s W7 RTM a tam jsem zatím nikde na
problém s WPA/WPA2-PSK/TKIP nenarazil.