Citanie o WiFi

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Pondělí Srpen 17 13:42:10 CEST 2009

Ja WEP nepouzivam, je to neprakticke, pouzivam jen MAC  blokaci, i kdyz
ji umim zmenit za par minut ;-)
Na ten WEP musite mit stesti,  jde prolomit je jen s urcitou
pravdepodobnosti, a troufnul bych si rict, ze vice nez 50% siti je dnes
uplne otevrenych ;-)
Doma pouzivam WEP a jeste 64 bit s heslem, ktere bych si nedal ani na
kufr ;-), ale to zalezi jak je clovek paranoidni....
LK