Citanie o WiFi

k.novo k.novo@seznam.cz
Pondělí Srpen 17 13:09:04 CEST 2009

Existuje rada teoretickych knih a clanku na internetu , namatkou
http://knihy.cpress.cz/pocitac/Book.asp?ID=793
serie clanku
http://pctuning.tyden.cz/hardware/site-a-internet/7660-zaklady_wifi-jak_zabezpecit_bezdratovou_sit?start=2

Nicmene, ctenim toho ztravite mraky casu, pokud vam jde o to nahradit kabel mezi switchem, routrem a notebookem, tak asi takto.
Pokud ma notebook WIFI zabudovan tak potrebujete nejakou krabicku, kterou pripojite do zasuvky misto toho kabelu.
Pokud vam jde o cenu tak kupte neco jako Ovlislink WL-5xxxx cenove do 1000Kc, pokud chcete neco lepsiho a az tak vam nejde o cenu neco jako ASUS Wifi router, pokud chcete neco na hrani tak nejaky Mikrotik http://www.routerboard.com/comparison.html
na tom vazne neni moc co studovat, na nasteveni se pak klidne zeptejte zde.

Jako nahrada kabelu narosto staci levny Ovislink, s Mikrotikem, zase muzete rust a diky linuxu s tim muzete delat psi kusy.

KN

>Zdravim vsetkych,

polovicka otravuje ze sa jej nechce furt tahat kabel k laptopu kvoli internetu.
Existuje nejaky dobry uvodny okec k WiFi? Rad by som bol teoreticky podkuty, aby som sa nedopustil nejakych skolackych chyb pri nakupe geretov a ich naslednej konfiguracii...

Dakujem

wek