Fotodioda BPW21, levnější náhrada + dlouhé vedení?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Neděle Srpen 16 16:30:53 CEST 2009

Nebyl, jde vazne o rizeni osvetleni, i kdyz ponekud sofistikovanejsi
nez je, pri poklsu pod neco rosvit, melo by to udrzovat stale stejnou
intenzitu osvetleni, tedy pokud prirozene osvetleni klesne pod nastavenou
mez rozvit na nejnizsi intenzite a nasledne se snaz drzet nastavenou
intenzitu az do maxima vykonu svetel.
Prohrabal jsem stare zaroby masel 2x AD820 + BPW 21 a 34, zapojil a necham
to den logovat, uvidime jak dalece je pro tyto ucely 34 pouzitelna.
Aktualne tu mam  v mistnosti 90lx (mam stazene vnejsi zaluzie na 70%)
venku je 8000lx, podle BPW34.
Prvni poznatek, je to smerove dost nachylne a bude to chtit nejak vyresit
cocku pro zvetseni snimane plochy.

Chtel jsem se vyhnout instalaci OZ k diode, respektive nutnosti pro ni
vyvadet napajeni atd. proto muj dotaz na vedeni primo k diode.

>Petr Tomasek napsal(a):

> BPW34 jsem zkousel pouzit pro rizeni podsvetleni LCD displeje a
> a pro tyto ucely je to naprosto dostacujici. (Otazkou je, jestli
> by ovsem nestacila obycejna LEDka ;)
>
> P.T.

necetl jsem vse, ale nebyl tam pozadavek na linearitu? :-O