OT: Přidání zvukové stopy do DVD

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Neděle Srpen 16 06:33:17 CEST 2009

Zdravím,
  chtěl jsem se zeptat, zda neexistuje nějaký předpřipravený nástroj pro
přidání zvukových stop do DVD. Koupil jsem v supermarketu 2 DVD Jen počkej,
zajíci a docela mne dohřálo, že tam není volitelná originální zvuková stopa
(ruská), která je bezkonkurenčně nejlepší. Dokonce je každé DVD jiné - na
jednom je bez výběru jen česká a na druhém (které se zdá být pokračováním
prvního) je možno vybrat češtinu a polštinu. Mám k dispozici původní díly
seriálu (v avi, s o dost horší kvalitou obrazu) s původním zvukem, který
jsem schopen vygrabovat. Teď jde jen o to, jak ho přidat do image DVD tak, aby
původní stopy zůstaly (nebo ve druhém případě třeba nahradit ten polský zvuk).
  Uměl bych to dekompozicí DVD na jednotlivá videa, pak třeba mencoderem
rozseparovat video a audio, sesadit s novým audiem a zmasterovat nové DVD,
ale právě mne zajímá, zda by to nešlo jednoduššeji.
  S pozdravem Pavel Troller