RE: Re: Zpoždění přítahu relé

mikekol@post.cz mikekol@post.cz
Neděle Srpen 16 06:03:00 CEST 2009

Díky za rady. Ale nemůžu zasahovat ani do motorku. Potřebuji fakt jen něco mezi.
Tak další hloupý dotaz - nějaké schémátko na zkrácení pulsu s 555?
Co jsem našel, bylo na vstupu 555 vždy napětí a impuls spouštěl poklesem do nuly. Ale vstupní impuls musel být kratší než výstupní. Jenže já to potřebuju přesně naopak..
Díky.
Mike

----- Original Message -----
From: "Novotny Pavel" <novotny.pp@atlas.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, August 15, 2009 4:36 PM
Subject: RE: Re: Zpoždění přítahu relé

No nevim, spis to cele bude oscilovat.
15V rele se snad ani nedelaji, tzn. bude tam nejake 12V, ty zpravidla drzi do 8V.
Dost zalezi na tom k cemu to cele je, asi to bude chcti nejaky obvod na zkraceni pulsu a tranzistor spinajici tech 15V na relatko.
Placnu zacatek pulsu nabije napajeci C pro obvod ten odmeri delta t a sepne T, ktery sepne rele.
Moznosti jak to realizovat jesou mraky od tranzistoroveho blikace, pred 555, MCU az pro PC486 :-)

Elektro mechanicke reseni motor po provedene otacce da vetet, ze jiz je tam jde potrebuje a ...

PN