IR prijimac - dlouhy privod + vice prijimacu?

Luboš Rückl lubos.ruckl@quick.cz
Sobota Srpen 15 20:23:42 CEST 2009

Ano, já to mám vyzkoušené na přibližně 10 m - jako druhé čidlo k DVB-S (značky Strong).
Funguje to naprosto spolehlivě, ale C (100n) jsem tam pro jistotu dal také.

S paralelním spojením zkušenost nemám.

--

Luboš Rückl