OT Nakup zbozi z ciny

Filip Kotoucek filip.kotoucek@mpmedia.cz
Sobota Srpen 15 10:36:51 CEST 2009

na to CIF si dejte pozor, jednou jsem takhle doplacel 20 000 czk
hledejte na internetu incoterms a domluvte se aby tam byla budto
kompletni cena dopravy vcetne vsech poplatku
nebo si sjednejte prepravu sam v cr

clo si overte telefonicky na reditelstvi cel, maji infolinku reknou vam
kolik se pocita pro tento druh zbozi
cleni vam muze udelat prepravce za uplatu a nebo si to obehnete sam -
byva to rychlejsi kdyz nejakej papir chybi

to zbozi dostanete jestli je to seriozni firma
to si overite tim ze najdete nejakeho spokojeneho zakaznika pred vami