RE: Dotaz na záruku pri koupi baterie do mobilu

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Sobota Srpen 15 01:00:15 CEST 2009

Tak jsem si řekl, že už se určitě našel nějaký experimentátor a našel jsem
třeba tohle: http://www.youtube.com/watch?v=4OsBc8RqSKU
Ale netuším, jak moc je to reálná záležitost, ale YT mně hned nabízel další
videa, takže si to můžete projet a pak se rozhodnout, která je
nebezpečnější. Ale zatím to na mě působí tak, že nafouknutá Li-Pol není moc
bezpečná záležitost...