jak ze mne vaha udelala fesaka

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Pátek Srpen 14 23:39:05 CEST 2009

Myslim, ze ste si odpovedali sam. Vahe asi vadi pruzna podlozka (koberec).
Ak ju date na tvrde (napr. na stol), nebude ukazovat správne ?

                                                Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: Jan Galuszka
To: 'HW-news'
Sent: Friday, August 14, 2009 11:20 PM
Subject: OT: jak ze mne vaha udelala fesaka

Zdravim,
uz vidim, jak se Peta Zahradnik vali smichy.

Pred nekolika dny jsem se ptal na vahy na baliky. Dostal jsem zajimave rady
z konference.

Dnes jsem byl pro cement v OBI a prosel jsem si oddeleni kuchyni.
Byla tam pekna vaha , plocha 30x30 nizka, i kdyz nebyl oddelitelny display,
ale je v dobrem miste, ze mi to na moje ucely na 99% bude stacit.
A taky cena pekna .. 990Kc vcetne dane  .. tak proc kupovat za 3500 bez
dane.
Typ Soehnle NIRO
http://www.soehnle.com/bedienungsanleitungen/pw/BA63539slimdesignNiro121465p
rv.pdf

Rozbalim ji na patre ve firme, polozim na koberci, slapnu na ni a ona
ukazuje ( pro mne nadhernych) 109kg (spravne 115). Uz mi bylo jasne, ze ma
nejakou vadu, 6 kilo od rana jsem tezko shodil.
Letim dolu aby se manzelka zvazila .. zajiste ji potesi, ze taky zhubla. Ono
v prizemi na kachlickach vaha vazila dobre , ukazala to co nase stara vaha.
Beru to zpet na patro, na stejnem miste znova 109, polozim to na plechovou
podlozku 115 , pak znova na koberec ale o 90 stupnu otocene  ... a ejhle ..
jsem nadherny stihloun 89 kg
Zavolal jsem dceru, ta se taky nekolikrat zvazila, a odchylky byly cca 10kg

Ted pred odeslanim tohoto prispevku jsem se zvazil cca 6x v ruznych mistech
ve firme a vsechny vysledky byly pro mne bajecne .. mezi 95 a 110kg

Takze i ta vaha je naladova.

Ma nekdo nejake vysvetleni krome moznosti, ze je vadna?