Jaky koaxial vybrat?

Petr Stehlik petr.stehlik@atlas.cz
Pátek Srpen 14 14:54:23 CEST 2009

Taky jsem hledal cca před tristvrte rokem. Nasel jsem, a v Hadexu mi jej
objednali.
Pouzil jsem:
http://hadex.cz/infoPage.asp?action=N108
Jen se ujistete ze je  "gel-filled", existuje totoiz i bez vazeliny a je
temer stejne oznaceny.
Jestli uz nahodou nemaji nove klubko bez vazeliny.
Kabel jsem kontroloval nedavno a vypada porad stejne.
Ta vzelina je trochu otravna pri montazi ale mela by zabranovat pronikani
vlhkosti.
Petr

----- Original Message -----
From: "Zíka Aleš Ing." <Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, August 14, 2009 6:55 AM
Subject: Jaky koaxial vybrat?

Dobrý den,

chystám se doma rozšířit televizní rozvody a u místních prodejců jsem
narazil na tyto tři verze koaxiálních kabelů (nápis na kabelu): "RG-6U/48FA
coaxial cable", "EMOS - 75Ohm KOAXIALNI KABEL CB100C/48T" a "RG6 COAXIAL
CABLE 75 OHMS". Na pohled vypadají všechny tak nějak stejně, bílé, vnější
průměr cca 6,5 mm, oplet a fólie.
Nemáte někdo tušení, který z nich by mohl být nejlepší? Cenové rozpětí je
8 - 12 Kč/m, takže při těch pár desítkách metrů nic moc neušetřím, spíš mi
jde o to, abych za největší peníze nekoupil nejhorší kabel...

Díky za případné rady,

Aleš Zíka
http://results.cz