Zajímavá závada PC

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Srpen 14 12:10:59 CEST 2009

Hmm ja uz neverim nikomu ani nos mezi ocima. Doma mi zacalo PC blbnout
podobnym zpusobem (mozna jsem to sem i psal). Najednou neslo uspat (tedy
  neslo probudit) - ani na disk a ani do RAM - po probuzeni svitil disk
a nic. V PC byly 2 RAM po 1GB v dualchanelu - prendal jsem je do druhych
bank - PC ani nenajelo - opakovane se resetovalo. Rozhodil jsem je tak
aby nejely v dualchanelu a najednou to fungovalo - pritom vsechny testy
Memtestem OK - i po nekolika hodinach. Zakoupil jsem i tak Kingstony
(nejake hodne dobre) - s nima to same - sice to jelo ale uspani bez sance.
Navic silene pomalu mi jelo cele PC a bootovani trvalo 6 minut. Uz jsem
kvuli tomu chtel koupit nova streva do PC.

Jsem se nastval a PC preinstaloval - od te doby je klid - vyhodil jsem
NOD32, zakazal aktualizace woken a PC beha neskutecnym zpusobem s
obsazenyma vsema pam. slotama. Boot trva 21s.

Rikam to nerad, ale mam pocit ze problemy nastaly po instalaci Eset
Smart Security 4 (NOD32 s firewalem) - rekl bych ze veskere antiviry
dospely do stadia, ze otravuji zivot uzivatelum vic nez samotne viry.
Vidim to i v praci kde pro zmenu AVG u me na PC drzelo trvale 12 procesu
a behem kontroly PC neslo pracovat - trvala 1.5h.

Nicmene za vsechno urcite nemohl jen NOD - nevim totiz jak by mohl
zabranit nabehnuti (BIOS) PC po zapnuti.

Jsem velmi konzervativni uzivatel PC a instaluji program jen kdyz jej
nezbytne nutne potrebuji a budu jej opravdu pouzivat. Takze u me se na
PC prakticky nic nemeni a je to snad poprve co jsem musel PC
preinstalovat jen tak ciste z principu.

Radek Vicek