[OT] Jaky HD satelit?

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Pátek Srpen 14 00:45:38 CEST 2009

Tiez nechapem nedostatku podpory dualneho tuneru,
ale pri single LNB a originalnej dekodovacej karte
je to snad jedno.

Dokazem ludi chapat aj ked sa s ich nazormi nestotoznujem,
ale pouzivat softver s takou hnusnou grafikou ako je DGS
firmver tak sorry, na to nemam :-) A rovnako nemam cas
na experimentovanie a prepalovanie softveru, ktory
mal fungovat uz pri prvej kupe, maximalne pri prvom
prepaleni. Som totiz presvedceny, ze softver musi byt
rovnako komoditnou zalezitostou, ako je hardver,
a je podla mna nezodpovedne a neprofesionalne,
predavat nefunkcne zariadenie, za tie peniaze duplom.

Lubos