[OT] Jaky HD satelit?

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Čtvrtek Srpen 13 22:05:01 CEST 2009

Neviem, co to mate za firmver, ale s mojou Enigmou zamrza 400-vka
bezne kazdych zopar dni tak, ze obraz zamrzne, vacsinou naschval
pocas nahravania programu.

Nemam v nom nainstalovane nic specialne, nebezi ziaden plugin,
defaultne nastavenia.

Obcas pomoze restart aplikacie, ked nie, tak moze pomoct restart
jadra a v krajnych pripadoch pomaha len zadny vypinac. Akurat je to
trosku neprakticke restartovat cez ssh tunel, niekde na dovolenke.

Aby toho nebolo malo, raz som tu v konfere s nim riesil problem
so spinanym zdrojom, ktory zatial funguje. Raz zlyhal flash update,
ked som mal nadej, ze tu kopu chyb konecne opravia. Vsetky neopravili,
ale zato ich je tam este viacej novych. Ze raz stara verzia bootloadera
napalila novy s chybou a kvoli tomu som stravil cely den prepalovanim
firmveru pomocou samodomo JTAGu, o tom radsej nebudem, STB je standardne
na UPS, tym chyba nebola.

Sam som zastancom otvoreneho softveru a bez open source sw uz len
tazko kupim zlozitejsi kus elektroniky, ale takto odflaknuty
aplikacny softver som este nevidel. Je totiz velky rozdiel medzi
spaghetti programovanim a riaditelnym vyvojom softveru a v tom druhom
pripade sa take zavazne chyby odhalia testovanim, ktore je sucastou
vyvoja.

Tak som zvedavy, co to je za super kus, s takym skvelym firmverom?
Rad pridam jeho seriove cislo a verziu do Siene spolahlivych IPBoxov.

Dakujem, ja uz nie. Staci mi, ked sa to bude dat spokojne pouzivat.

Lubos