Sada sroubku

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Čtvrtek Srpen 13 16:35:53 CEST 2009

Cosi takoveho jsem videl u Fabory v Praze na jejich prodejne. Maji tam
ruzne opravarske sety v pruhlednych krabickach, nejen sroubky, ale i
sady medenych podlozek, koliku, o-krouzku apod. Osobne bych si ale
spis objednal dle katalogu, treba sto typu a deset kousku od jednoho,
ostatne je to jejich prace pocitat sroubky :-) Prijde to do dvou dnu
postou a nasypu to do prihradkove krabicky z Bauhausu. Ale provedeni
jejich internetoveho katalogu je jedna velka katastrofa a jiny nemaji
:-(

Ales Prochaska