OSRAM bylo Triak - nezastavil se nejak vyvoj, stmivace OSRAM?

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Čtvrtek Srpen 13 13:22:57 CEST 2009

Dobry den,

treba zaplatit nemeckych vyvojovych pracovnikov a ich ceskych kolegov,
pracujucich v Regensburgu :-) No a su novinka, pockajte, az to okopiruju
cinania, teda az na tu kvalitu.

Najskor tam bude nieco take ako IR21592, IR2161, IR2156, IR2166.
Predpokladam, ze su tam pouzite kvalitne suciastky, vspomente si na
problemy s kondenzatorami na PC doskach alebo v zdrojoch. Ak to ma
fungovat tych 20000 hodin, tak uz to musi nieco vydrzat. Predsa len ta
prevadzkova teplota nieje 25°C, ale vyssia.
Zvycajne sa udava doba, za ktoru klesne svit na 50%. Takze v prevadzke
moze byt dlhsie. Ak teda tych 20000 hodin nieje MTBF.

Richard Kaliciak