OSRAM bylo Triak - nezastavil se nejak vyvoj, stmivace OSRAM?

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Srpen 13 13:18:06 CEST 2009

 13.8.2009, 13:12:45

Co je ekonomicky vyhodne pro jednoho (spotrebitel) nemusi byt
ekonomicky vyhodne pro druheho (vyrobce).
No a jsou tu i nejake ty technicke komplikace. Elektronika musi byt
prispusobena konkretni trubicia zajistit aby BFU obe vzdy vhodne
zkombinoval je nemozne. Nebo musi byt elektronika "inteligentni", ale
to je zase trochu drazsi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz