OSRAM bylo Triak - nezastavil se nejak vyvoj, stmivace OSRAM?

Sudovec sudovec@seznam.cz
Čtvrtek Srpen 13 11:51:21 CEST 2009

Kde?

třeba tady -
http://www.dg-lichtshop.de/epages/62043448.sf/en_GB/?ViewObjectID=3241259

Ale protože u INTELLIGENT DIM nemají cenu, tipnul bych si že ji zatím
nejsou schopni dodat.

A ano, máte pravdu. úsporky musí být úžasný kšeft. Zvlášť potom co se
tohle odvětví dostalu do hledáčku všeřešící EK :-(.

	S.