ucinnost solarni baterie

Sudovec sudovec@seznam.cz
Čtvrtek Srpen 13 11:22:29 CEST 2009

Přesně tak, jeden známý dělá pro Německou firmu a teď za nimi přišli
majitelé z Německa s tím, že podpora FV v ČR je mnohem lepší
(=štědřejší) než v Německu a dalších evropských zemích a proto chtějí
otevřít novou divizi pro FV a stavět "elektrárny" na klíč s Německým
know-how.

To mi udělalo ohromnou radost, která se jeětě zvětšila při pohledu na
vyúčtování od energetiky...

	S.