Multimetr METEX M4650CD a M3850D - pripojeni k pocitaci.

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Čtvrtek Srpen 13 11:22:11 CEST 2009

Hezke dopoledne,

    u vsech Metexu, ktere jsem kdy mela, byl v navodu tento jednoduchy
programek.

10 OPEN "COM1:1200,N,7,RS,CD,DS,CD" as #2
20 A$ = "D"
30 PRINT #2,A$
40 IN$=INPUT$(14,#2)
50 PRINT IN$
60 close #2
70 END

Pricemz komunikaci vzdy zahajuje pocitac a komunikace je vzdy stejne
dlouha. Jedna se vzdy o 14 bytu zakoncenych znakem "CR".

V papirech dale vidim toto:

Transmission rate: 1,200 baud
Character coding: 7-bit ASCII
Parity: None
Stop: 2 stop Bit

    Ovladaci program bych tu nekde asi nasla take, ale vzdy mi pripadal
ponekud nedobry a protoze jsem nikdy nemela duvod komunikovat s merakem,
tak mi to ani nevadi. Vzdy jsem to jen zkusila, jestli to opravdu funguje.

    Sasa Svobodova