[OT] Jaky HD satelit?

Stanislav Šmejkal smejkal@smejkal.com
Středa Srpen 12 21:06:14 CEST 2009

DeeJay napsal(a):
> - tedy streamovani po ethernetu jsem jeste na na satu nevidel
> - ethernet je tam nejen pro upgrade firmware ale spis pro pripojeni k netu
> nebo sharing karty atd...
> - na to co chcete delat bych to spíš videl na malé PC se sat kartou atd....
> tvurci HT-PC  mozna nejake reseni mit budou. Ze by to umel nejaky sat
> prijimac se mi nezda - prece jenom by musel zachytavat cely stream, rozebrat
> ho a pak to streamovat do site - to si myslim bude docela narocne. Vzit cely
> stream a cpat ho do site se mi nezda pravdepodobne nehlede na to ze na druhe
> [...]

Ahoj,

vzit cely multiplex a sypat jej do site je na Linuxu pomerne jednoducha
zalezitost. Da se to resit multicastem a http streamem. A na kazdy soucasne
streamovany multiplex (stejna druzice, frekvence a polarizace) je potreba jedna
karta. Uplne stejne je to s DVB-T. Tam taky staci maly Linux se tremi kartami a
mate streamovatko pro 12 kanalu.

Problem je s kodovanim satelitnich kanalu. Bud se to da delat pres beznou, napr.
Skylink kartu, nektere druzice jsou i cracknout.

Standa