[OT] Jaky HD satelit?

BuFran BuFran@seznam.cz
Středa Srpen 12 20:37:26 CEST 2009

> prizma je on-line v archivu, jestli dobre koukam ...
> t.

Ano, prizma byla jen priklad, programu by bylo asi vic, ktere nejsou v
archivu (kompletni zpravy apod). Zrovna ve zpravach v archivu neni
nikdy posledni, odlehcujici zprava, "blbec na konec" na nove, nebo
nejake to zviratko na prime. :-)

Vetsina zajimavych programu je v absolutne nevyhovujicim case, tak o
nich vubec nevim, ikdyz bych se treba kouknul. Kdyby dokonce byla
synchronizace na logo a nagravalo to jen pokud detekuje logo stanice
(na reklamy ho vypinaji), bylo by to uplne zuzo :-)

No a sledovat to v archivu internetem ktery neni stabilni, pada, je
pomaly je spis o nervy než o potěchu duše.

Takovy prehravac ktery hledam uz hledam vic nez rok, neco ma DreamBox,
ale to je opravdu jen Box about Dreams, vsude nejake zavady, porad se
to musi udrzovat, nikdy nic nefunguje jak by melo, ceka se nez to
komunita opensource doprogramuje, a az uz je to hotove stabilni a
pouzitelne, tak uz se to neprodava ani nevyrabi :-)

(no flame pls. je to pouze nazor ktery jsem ziskal ctenim diskusnich for)

f. Burian

--

S pozdravem,

    Bc. František Burian