OT: pronajem bytu nekomfliktnimu zajmci z HW

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Středa Srpen 12 14:39:36 CEST 2009

Zdravim,
samozrejme jsem zapomel na dulezite detaily.
Byt je puvodne 1+1, nyni upraveny na (2+1). Velky pokoj cca 32m2 je rozdelen
na loznici a obyvak.
Celkova plocha je 58m2.
Doba pronajmu je na dohode. Byt bude volny minimalne 6 let.
J. Polivka

Zdravím,
  tuhle reakci snad mohu poslat i sem: Je fajn vědět, že v bytě je televize
a pračka atd., ale možná by bylo dobré taky uvést, kolik má byt pokojů :-),
řekl bych, že to je docela důležitý prvek pro rozhodování :-). Alespoň v
běžných inzerátech tohoto typu se tím vždy začíná :-).
  S pozdravem Pavel Troller