Sul do mycky

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Úterý Srpen 11 15:38:26 CEST 2009

Myčku sice nemám (a nikdy mít nebudu), ale myslím, že NaCl s troškou jodu
nemůže ublížit
Do změkčovacích filtrů se používá tabletovaná sůl:
http://www.aquaproduct.cz/sul-tabletovana-regeneracni-p
1/4 mertického centu stojí cca 200,- Kč, navštivte nejbližšího prodejce:
http://www.milvit.cz/index.htm
nebo
Automatické Úpravny Vody - Sdružení Fuchs + Klepal
Pražská 80
Kolín
321 729 569?

Vladimír
Dobrý den,

Je tady spousta chemiků, tak se chci zeptat.
Do myčky se sype "regenerační sůl". Na internetu jsem našel, že je to sůl,
kterou myčka používá na regeneraci iontoměniče. Má se tam sypat speciální
sůl. Ta bohužel došla, a manželka tam nasypala normální kuchyňskou sůl.
Může se něco stát? Na internetu píšou, že se nemá normální sůl používat, ale
nepíšou proč. Takže se ptám, jestli to mám odtamtud nějak vyplachovat, nebo
jí tam můžu nechat?

S pozdravem,

--
Ales Filip      ICQ:64650313