Total OT: brouk

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Úterý Srpen 11 10:04:49 CEST 2009

Osobne bych vsadil na prislusnika celedi Cerambycidae, cesky tesarici a pokud uplne presne tak tesarika krovoveho
http://vfu-www.vfu.cz/fvhe/vet-ekologie/fotky/tesarik_krovovy/tesarik_krovovy_velka.jpg
Je to on, pokud ano tak mate problem sezere vam chlupu ani nemrknete, je to drevokazny hmyz a jeste ke vsemu hmyz, ktery se spatne hubi :-)
Tak co trefil jsem se?

PN