Re: Prodej zboží do EU

APA navrhpcb@gmail.com
Pondělí Srpen 10 20:11:05 CEST 2009

a proto to na office.msft.... je asi 50 ruznych sablon na slovo
INVOICE... BNevim jestli jste nekdy kupovali neco v zahranici, tak u
mensich firem to delaji vzdycky v excelu at je to USA nebo HongKong,
nelze si nevsimnout

ps: co presne dopisujete??? Tu CZK sumu? Protoze tu noticku pri
zasilani nemusite psat--

mimochodem, nejaky jednoduchy uctosystem v php jsem kdysi hledal a
nikdo to jeste nenapsal, neni to az tak slozity, i ten ucetni denik
lze vest pohodlne v excelu nebo i v sesite :-)